domingo, 3 de outubro de 2004

Spiritualized - Ladies & Gentlemen We Are Floating in Space Lyrics

All I want in life�'s a little bit of love
To take the pain away
Getting strong today
A giant step each day
Wise men say
Only fools rush in
Only fools rush in
But I, I can�t help
I can'�t help falling
Falling in love with you

I will love you 'till I die
And I will love you all the time
So please put your sweet hand in mine
And float in space and drift in time

All my time until I die,
We'�ll float in space just you and I
And I will love you 'till I die
And I will love you all the time
So please put your sweet hand in mine
We'�ll float in space just you and I

Wise men say
Only fools rush in
But I can'�t help
Falling in love with you



(só pra deixar claro: não, eu não estou apaixonada nem com dor de cotovelo, mas gosto demais dessa música assim mesmo - o que importa não é a anedota, certo?)

2 comentários:

turningthetable disse...

spiritualized é das top 10 de todos os tempos. se eu pudesse falar em qual contexto ouvi a primeira vez, até aí em brasilia se ouviria suspiros...

Anônimo disse...

Poxa, quero saber depois.
Mas na verdade pus a letra aqui só por ser simples e bonitinha. Nada tem a ver com minha vida real. E porque eu gosto demais de Spiritualized.